Kontakta oss

Om du har en allmän fråga till oss – använd formuläret här på sidan. Vi läser inkomna frågor varje vardag och svarar så snart vi kan.

Är du hyresgäst? Då rekommenderar vi att du använder Mina sidor där du kan göra en felanmälan, se din hyresavi och mycket mer.

Husvärd

Felanmälan görs till våra husvärdar. Antingen via Mina sidor eller genom att ringa under telefontiden. Telefonnummer och kontakttider hittar du på Mina sidor och i din trappuppgång.

Vem är min husvärd?

 

Akuta fel

Har du ett allvarligt akut problem under kontorstid – ring vår växel på 031-332 10 00.

Vid akuta ärenden på kvällar och helger, kontakta vår Jour på tel 031-80 50 75. Obs! Efter kl. 12.30 på fredagar ringer du journumret.

Med ett akut fel menar vi ärenden som inte kan vänta till nästa arbetsdag, till exempel att vattnet sprutar, att lägenheten är strömlös eller att kyl/frys inte fungerar.

Via journumret når du även Störningsjouren som rycker ut och hjälper till vid störningar på kvällar, nätter och helger.

Kontaktinfo

Växel: 031-332 10 00
Besöksadress: Rullagergatan 6A, våning 3 (endast bokade besök)
Öppettider: Mån-fre kl 8.00 – 16.00
Organisationsnummer: 556120-3398
Post- och fakturaadress: Box 1, 424 21 Angered

td_30Klicka här för att läsa om tillgänglighet i lokalen

Frågor om uthyrning

Har du frågor om uthyrning eller p-platser ringer du vår uthyrningsgrupp på telefon 031-332 15 00 vardagar kl 9.00 – 12.00.

Bild på vår boendesamordnare Carina.

Kontakta oss

Just nu har vi tekniska problem med detta formulär. Du kan därför inte skicka en fråga till oss. Vänligen maila istället på info@poseidon.goteborg.se

Läs mer om behandling av personuppgifter.