Kontakta oss

Om du har en allmän fråga till oss – använd formuläret här på sidan. Vi läser inkomna frågor varje vardag och svarar så snart vi kan.

Är du hyresgäst? Då rekommenderar vi att du använder Mina sidor där du kan göra en felanmälan, se din hyresavi och mycket mer.

Husvärd

Felanmälan görs till våra husvärdar. Antingen via Mina sidor eller genom att ringa under telefontiden. Telefonnummer och kontakttider hittar du på Mina sidor, i din trappuppgång och via sökfunktionen här nedanför.

Vem är min husvärd?

 

Akuta fel och störningar

Har du ett allvarligt akut problem under kontorstid – ring vår växel på 031–332 10 00.

Vid akuta ärenden helger och kvällar efter kl 16.00 – ring vår Jour på tel 031–80 50 75.

Vid fel på hissen – ring vår hissjour dygnet runt på tel 031–718 18 98.

Med ett akut fel menar vi ärenden som inte kan vänta till nästa arbetsdag, till exempel att vattnet sprutar, att lägenheten är strömlös eller att kyl/frys inte fungerar.

Via journumret når du även Störningsjouren som rycker ut och hjälper till vid störningar på kvällar, nätter och helger.

Kontaktinfo

Växel: 031–332 10 00
Besöksadress: Rullagergatan 6A, våning 3
Öppettider: Mån–fre kl 08.00–16.30
Organisationsnummer: 556120–3398
Post- och fakturaadress: Box 1, 424 21 Angered

td_30Klicka här för att läsa om tillgänglighet i lokalen

Frågor om uthyrning

Vid frågor om uthyrning eller p-platser använd kontaktformuläret till höger, eller ring vår uthyrningsgrupp.

Telefon: 031–332 15 00
Öppettider: vardagar kl 09.00–12.00.
Besöksadress: Borgaregatan 16 vid Olskrokstorget (endast bokade besök)

Bild på vår boendesamordnare Carina.

Kontakta oss

Använd kontaktformuläret nedan för att skicka in din fråga.

Läs mer om behandling av personuppgifter.