Hoppa till innehåll

Serviceanmälan

Husvärd i samtal med två hyresägäster.

Så här gör du enklast en serviceanmälan om något är fel i din bostad eller allmänna utrymmen som tvättstugan, cykelrummet eller trapphuset.

Digital anmälan

Enklast gör du din serviceanmälan digitalt när det passar dig via Mina sidor. Vill du kunna göra din serviceanmälan smidigt i mobilen rekommenderar vi vår boendeapp (se hur du laddar ner appen).

Vid akuta fel

Med ett akut fel menar vi ärenden som inte kan vänta till nästa arbetsdag, till exempel att vattnet sprutar från kranen, att lägenheten är strömlös, att kyl/frys slutat fungera eller att det är fel på hissen.

  • Om du behöver anmäla ett akut fel under vardagar

Ring kundservice på 031–332 10 00 klockan 08.00 -16.00.

  • Om du behöver anmäla ett akut fel under helgen eller på kvällen efter klockan 16.00

Ring Fastighetsjouren på telefonnummer 031–80 50 75.

  • Om du behöver anmäla ett fel på hissen

Ring vår hissjour dygnet runt på telefonnummer 031–718 18 98.

Skadedjur

Som hyresgäst får du kostnadsfri rådgivning och sanering från Anticimex när du behöver.  Om du upptäcker skadedjur i din lägenhet kontaktar du Anticimex direkt på telefon 075-245 10 00 eller kundservice.goteborg@anticimex.se.

Lokalhyresgäster

Hyr du en lokal av oss och behöver göra en serviceanmälan? Kontakta oss via mejl på info@poseidon.goteborg.se och beskriv kortfattat ditt ärende.

Kontakta vår kundservice

Om du inte har möjlighet att göra din serviceanmälan via mobilen eller dator kan du kontakta vår kundservice vardagar klockan 08.00-16.00 på telefonnummer 031–332 10 00.