Hoppa till innehåll
Enklare vardag

Så får du snabb & smidig hjälp!

I höstas gjorde vi det enklare för dig att kontakta oss digitalt - dygnet runt och när det passar dig. Här får du en kort guide om våra digitala tjänster, och hur du bäst får hjälp när det behövs.

Närbild av ung kvinna som använder mobiltelefon.

Gör ditt ärende digitalt

I Poseidons boendeapp och på Mina Sidor har vi gjort det ännu enklare att få hjälp när du behöver det. Slipp onödigt krångel, och hantera dina ärenden direkt i mobilen!

Vad kan jag göra digitalt?
I appen och på Mina Sidor kan du ställa frågor, göra en serviceanmälan, boka tvättstuga digitalt, hitta information om ditt bostadsområde och få information och nyheter som rör ditt boende – vi svarar snabbt och du kan enkelt följa ditt ärende.

Hur gör jag mitt ärende digitalt?
Använd appen eller Mina Sidor på poseidon.goteborg.se för att göra ditt ärende digitalt.

Så laddar du ner Poseidons boendeapp
Du hittar vår boendeapp genom att söka på ”Boendeappen Avy” i din appbutik och följa instruktionerna första gången du ska logga in.
Läs mer om boendeappen här.

! Vi hjälper dig!

Behöver du hjälp med att ladda ner appen, göra en serviceanmälan, eller har du frågor om våra digitala tjänster?

  • Kom till distriktskontoret på Brahegatan 5 under besökstid: Måndag kl. 13.00-16.00 och onsdag kl.14.00-18.00. Vi visar hur du laddar ner appen och hur du enkelt gör en serviceanmälan. Varmt välkommen!

 

  • Besök Poseidons kundservice på Redbergsvägen 12 under besökstid: Måndag – fredag kl. 09.00-15.00 (med stängt för lunch kl. 12.00-13.00). Vår kundservice i Olskroken hjälper dig gärna att komma igång med de digitala kanalerna!

Mer från Kortedala

Kortedala

Fler holkar ökar mångfalden

Läs mer
Kortedala

Tryggare i distrikt Kortedala

Läs mer
Kortedala

På gång i ditt bostadsområde

Läs mer
hyresgäster
Kortedala

Röster från årets Gamlestadsgalej

Läs mer
Kortedala

Sommarjobbare håller rent och snyggt!

Läs mer