Nya telefontider med tid för dig!
Under hösten har vi justerat våra telefontider för felanmälan till husvärden. Vi gör det för att du som hyresgäst ska var säker på att vi svarar när du ringer. Och för att kunna ägna dig all vår uppmärksamhet när vi gör jobb i din lägenhet.
Här kommer några praktiska tips när du behöver göra en felanmälan:
- Om det är många som ringer under telefontiden – lägg inte på! Efter svarsmeddelandet kan du välja att lämna ditt telefonnummer, så ringer vi upp dig lite senare. På så sätt slipper du sitta i telefonkö och kan göra något trevligare under tiden!
- Vill du inte passa telefontider? Då kan du dygnet runt lämna din felanmälan via Mina sidor här på hemsidan. Första gången du loggar in behöver du ditt personnummer och ditt objektsnummer (8 siffror).
- Sprutar vattnet eller är strömmen borta? Om du har ett akut fel som inte kan vänta till nästa dag – ring vår växel på 031-332 10 00, så hjälper vi dig direkt! Vid akuta ärenden efter kontorstid (vardagar 16.30 och fredagar 12.30), kontakta vår Jour på tel 031-80 50 75!
Du hittar nummer och telefontider till din husvärd i trapphuset och på Mina sidor!